Förnyade väggen lite



Min förmiddag har bestått av fix av hall! : - ) Som ni ser har jag bytt ut korten & bytat lite ramar hit och dit. Alltid roligt att förnya sej lite!  Blir till att fylla på väggen efterhand.

Som ni vet har jag ju tjatat om en ny säng.. O nu har jag fått en toppenide av Miia .
Vi ska måla om eksängen i vitt! ; - ) När & Hur de blir har vi inte bestämt. Men ommålning blir de.
När vi ändå är igång kanske vi målar om några saker i hallen också..

När jag var i köket innan så blev jag så RÄDD! Utanför köksfönstret, i vår trädgård gick de tre älgar! De hör ju inte till vanligheterna precis att ha dem så nära. Jag skrek allt jag kunde på Jens & när vi öppnade dörren så sprang dem iväg vidare på gatan. Mäktiga djur!  Åh, de tog en stund innan mitt lilla hjärta satt på rätt plats igen.

Ikväll blir de jobb för min del. Kortis tur.
Vad ska ni göra ikväll?

Tack för alla söta kommentarer! Alltid så roligt att logga in på bloggen & se att det är någon som skrivit!♥

KRAMAR

Lägenheten,hemma Hos Oss - Hall | |
#1 - - Miia - There´s no place like home:

Klart det är ok! Bara kul ju! =)



Vad roligt att ni bestämt er för att dra igång projekt vitt där hemma, lycka till! Gott om tid & tålamod, så ska det gå vägen ska ni se ;)



Vad fint du piffat till det på fotoväggen! Kraaam

#2 - - Susanne:

Tycker oxå det blev jättefint=)

Idag har jag fixxat mitt kök,grejjat lite.

Nu e jag piggis igen=)

Ha de bäst,gumman!KRAAM

#3 - - Kalle Nilsson-Nielsen:

Mamma och Pappa! Jag vill ha en egen nyckel till lägenheten, nytt spel till datorn och fritt med leverpastej!

#4 - - Annas inspiration:

hej raring!



Älgar är verkligen mäktiga, förstår att du blev rädd.



Så fint du har gjort med tavlorna.



Roligt att förändra, lycka till med måleriet ;-)



sv: vi har pk normalt sett var fjärde vecka.



trevlig kväll

stor kram

#5 - - Ann-Louise:

Smart att måla om sängen om man orkar! Målade själv om en stor hallbyrå och det var en del jobb och jag valde nog fel färg...men det blev ganska bra!



Kul med lite omfix på väggen! Tycker det är fint hos andra med fotoväggar men har ingen bra plats här tycker jag.



Hoppas du har det bra!



Kramar!

#6 - - jessi:

Fint fint med fotominnen på väggen!!!

Läskigt med älgärna... jag hade svimmat, hihiii...



Ha det så gottis!

#7 - - Hemma hos Katta:

Fint med fotoväggen! Älskar bilder i svart/vitt...



Vad kul att ni gillade vinet! Håller absolut med dig om att rödvin är det godaste. Är så trist att jag inte kan dricka det just nu bara. Alla alkoholfria varianter som finns på Systemet går bort så jag ser verkligen fram emot livet efter nyår.



Kraam kraam

#8 - - Annelie:



Hahaha,, ja du detta med älgar i lilla Hylte.

När vi bodde där så kom vi och gick med vår hund vi hade då på gatan vi bodde en höstkväll. Å helt plötsligt så började Freja både morra grovt (gjorde hon aldrig annars) å resa ragg.

Å vi kunde inte förstå varför..??!! :o//

Men, så vände en STOR älg på huvudet ca 10 meter snett framför oss och tittade på oss.

Å när den fick se Freja så la den öronen bakåt och tog sats mot vår älskade hund.

Göran släppte Freja så hon sprang åt ett håll och Göran åt det andra.

Vad gjorde jag..??!!

Joo, jag stod KVAR, helt stel.

Snacka om att bli låst på plats..

Då varé INTE roligt, men nu kan man ju skratta åt det.



Mysigt med en bild-vägg, det ska vi göra iordning i vår hall med alla tidningsutklipp och bilder från vårt bröllop, men vi har "bara" varit gifta i 1.5 år,, så det är inte såå bråttom.. fniss



Opppss.. ett lååångt inlägg.. sorry



Ha en ljuvlig dag.. // Kram Annelie

#9 - - Mia ☆:

Vad fint det blev :)

#10 - - Lisa A:

Vad fint du har gjort på

väggen Emma.

#11 - - Inspirera Mera:

Vilken härlig tavelvägg du har!

Kram Sandra

#12 - - Malin S:

Snyggt du har fixat ihop fotoväggen. Ska försöka få till något liknande här hemma. Bara så svårt att välja vilka foton som ska få vara med.



Ha en toppenmysig söndagskväll (du verkar ju ha fixat bra förutsättningar med ljus & tidningar) =)

Upp