Minnen

God kväll på er! Sitter just nu o bloggar från min mobil.:) Ovant. Men just nu fungerar inte vårt internet här hemma då Jens har bytt operativ system idag! Jag förstår såklart ingenting av de där. Hihi! Här hemma har vi tänt ljus. Som ni såg i förra inlägget så har vi lyssnat på några låtar som gör att fina minnen kommer dyker upp.Nu när julen börjar närma sig kommer härliga minnen tillbaks från den tiden min farmor levde. Hon hade något magisk i sig. Hade full koll på allt och alla. Hon var den som gjorde att allt snurrade runt helt perfekt. Elin hette hon! Tacka för era fina kommentarer, och jag hoppas att jag återkommer som vanligt imorgon! :-) Mys nu kvällen med era nära o kära! Många kramar från oss

Update..



Farmor & Jag! ; - )
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Miia - There´s no place like home:

Vilket fint kort på dig & din farmor!



Igårkväll hade vi bara en lugn & mysig lördagkväll här hemma, så skönt så!



Ha en fin söndag! Kraaam

#2 - - Martina:

låter som en riktigt bra kväll/dag:)



hare gott

#3 - - jessi:

Mysig bild på dig o din farmor!



Vilken bra idé att lägga ut länkar till musik man gillar. Ville göra det med P Jöback men hittade inte. Men ska testa med hans julmusik, det lär ju finnas!



Jag berättade för maken om dig o Gekås, han tyckte det lät som en skoj idé att stanna på vägen! Vi funderar på januari/februari att ta en tur. Vi ska samtidigt hälsa på min morbror m familj i Borås.



KRAMISAR

#4 - - cecce:

Det där med att blogga från sin mobil har jag aldrig förstått hur man gör...tänk..teknikens under!



Har också fina minnen av mina far-och mor-föräldrar som tyvärr inte lever längre. Men så länge minnet lever så finns de ju med..!



Ha en skön söndag!

Kram/C

#5 - - Annas inspiration:

Vilken FIN bild på er!



Hoppas att tekninkens under fungerar som det ska snart igen.



ha en skön söndag

kramar Anna

Upp