Planering badrum


Braskamin från ELLOS. Hur mysigt hade de inte varit o ha en sådan i ett hörn här hemma! : - )




En till dag i soffan!
Vaknade ganska så tidigt och gick direkt ut & la mej vid Nyhetsmorgon. Vaknade sen av att både mobil & hemtelefon ringde samtidigt. Klockan var då halv tolv! Haha. Men hur underbart är de inte att få sova ordentligt efter några vakna nätter med ryggont & feber.

Hur har ni de idag?


Efter att ha kollat runt här på internet så har jag en bild över hur jag vill ha badrummet! ; - ) Alltid en bit på väg. Kommer att använda samma möbler som vi har nu. De blir en budget renovering, eller ja. Lite roliga detaljer & lite färg påä väggarna. De piffar ju upp dem flesta rum! Eller hur?!
Vi har ett typiskt badrum som finns i lägenheter. Med grå platsmatta & väv på väggarna. Men som sagt jag tror de kan bli fräscht ändå! ; - ) Hade ju gärna haft vitt kakel på väggarna, då hade man lätt kunnat piffa de med dekorer.
Just nu får jag nöja mig med att planera & att drömma, jag hade ju gärna börjat att greja med de nu. Jag är hopplös när de gäller saker & ting. Vill att de ska ske NU! Men de går ju inte riktigt... 

Nu ska jag väcka Kalle, sen ska vi gå en liten runda.

Puss & Kramis♥
Lägenheten,hemma Hos Oss - Badrum | |
#1 - - Susanne:

Pillemajja där...Du skulle ha ett hus,tänk vad mycket du kunde göra då...

I lägenhet blir man lite låst om du fattar vad jag menar?

Jag e rätt pigg nu,blir nog inget mer med det,hoppas jag.//Kraam

#2 - - Anonym:

Jättefin design! :)

#3 - - Tess:

Jopp Bestå tycker vi om. =) Vi väntar bara på benen...de va slut när vi skulle ha dem. =(

Lite kul..när man tittar i din blogg (kanske har sagt det tidigare) men vi har mkt likadana saker...samma stil på inredning. Och det är skoj! =)

Ja jag hoppas verkligen att praktiken leder till något nu, iallafall en tim.anställning till en början. Jag håller tummarna för det. =)

Vad jobbar du med?



Ha en mysig kväll



Kram

#4 - - jessi:

ja när man bor hyres (det gör ju vi nu) så kan man inte göra allt men man får hitta vägar att piffa till det fint ändå!



Ha en mysig kväll!

#5 - - Ann-Louise:

Låter som en skön dag i mina öron! Hade gärna somnat om i morse men får vänta till på torsdag då jag är ledig!



Kul med planering av badrum men ta det lugnt med ryggen ;-)



Kram till dig!

#6 - - Annas inspiration:

Hej fining!



vad roligt med bardrumsplanering :-)

Det finns massor med roliga detaljer, ska bli kul att få se resultatet.



Har tagit svinissprutan idag, har lite värk i armen, fick du också det?



sovgott

kramar Anna

#7 - - Mindy:

Godmorgon söta..Skoj att inreda badrummet..Köpte badkar i sommars & det gjorde så mycket...det blev så mycket finare..Veckan för mig kunde startat bättre...har åkt på dunderförylning som inte riktigt vill ge med sig..halsen ömmar men känns som de är sista dagarna nu.Ha en skön onsdag.kram kram

#8 - - Mindy:

God eftermiddag söta..Hoppas att din dag blir en skön dag..Ja man får hoppas att man snart är frisk igen.kram

Upp