Puuuhh..

Nu är jag helt färdig! Har precis kommit in från trädgården. Jag & pappa är färdiga med golvet. JAG har slitit som ett djur! : - ) Pappa har kört hårt med mej. Tror att jag är färdig plattsättare efter de här.. ; - )

Jag har målat symaskin och hängt upp jalusieer + annat todos. Imorgon får ni se resultatet! : - ) Då blir de invigning av vår nya altan.. Längtar!


Jag saknar min Jens så in i bomben. Hoppas verkligen att han är nöjd med resultatet, han får se de imorgon då han jobbar dygn idag. Tror dock att han kommer att bli riktigt glaaad & nööjd! : - )

Nu ska jag försöka få i mej lite kvällsmat, har inte ätit sen tolv idag. : (

De har varit en grymt rolig & lärorik dag idag.

                                                 God natt ♥
| |
#1 - - susanne:

Jag väntar med spänning:-)

#2 - - jonna:

Hej vännen! Tack för igår! :-) Jätteskoj!! Vet du vad vi har gjort nu. Bokat en resa till canarieöarna, Bahia Feliz :-) Vi åker den 4:e augusti :-) haha, känns helt overkligt!! Hoppas du haft en bra dag på jobbet! :-) Kramar!

Upp