Softdag!

Idag blir/är de en softdag här hemma. Iaf för mig. Jens har varit duktig och varit nere och handlat och lagat mat till mig. Jag är seg idag. Känner att jag bara behöver ta de lungt. Vissa dagar är ju så!

Jens & Kalle ska åka till veterinären idag. Som jag känner mig nu så orkar jag inte följa med. Men ändå så vill jag. Får se hur jag gör. Har lite frågor som jag skulle vilja få svar på.

Ska ta tag i städet nu tänkte jag,får se hur de går.  Behövs. Vi är skräpnissar allihopa här : - )

                                                                Ta hand om varann!♥
                          
| |
#1 - - susanne:

Skulle oxå vilja ha en slappedag...

Men jag ska jobba..

Helt ok...

Men sego är jag...Kram

#2 - - lisette:

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

Upp