Sprayfärg - Ett måste!

Fick ett tips när jag läste Annas inspiration  . Att man kunde spraya olika saker. Ja,egentligen vad som helst! Sist vi var iväg på Gekås så hittade Jens sprayfärg. Så nu har Jens hjälpt mej att spraya mitt ena loppisfynd idag! : - )
Jag fick även sprayat min korgstol. Fasen så smidigt! Hädanefter så blir de att spraya allttiiiing! ; - )


Ljuskronan va i ful mossgrön färg innan. Ser kanske lite klent ut nu,men jag ska pimpa den snart med lite grejer ; - )
Hittade även en pall för 30:-. Ni måste åka på loppis! Man kan gå hur många rundor som helst. Hittar något nytt varje runda : - ) De gäller att kunna se grejerna. Jens blir alltid lika förvånad jag greppar tag i något och säger de ska jag ha. Han förstår sig inte på sånt här! ; - )


| |
#1 - - Annas inspiration:

tack så mycket för hälsningen gumman :-)



Visst är det BRA med sprayfärg,

hoppas du har en fin dag.



Länkar dig, hoppas det går bra!

kramar Anna

Upp