Inte som jag tänkt mej

Jens och jag var precis ner för att hämta vår bil som varit på service.  O självklart skulle jag följa med ner för i bilhallen stod något som han ville visa mej ; - ) När vi skulle åka så gick de brandlarm! O de visade sig vara i Lanna en bit härifrån. En stoor brand i en platsfabrik. Inget roligt alls.
Vi som hade bestämt att vi skulle gå ut och äta! : - (  Men men,ibland blir inte saker som man tänkt sig. O de är faktiskt  bättre att han är där och hjälper till att få stopp på den där vidriga branden än att vi vräker i oss flådiga pizzor ; - )

Åh,de är verkligen sommaren som kommit nu. Älskar värmen, även om jag svor lite innan när jag & Kalle var ute och gick . Svetten bara rann ju. : - )

Såg innan idag att Ellos redan lagt ut sina höstkläder, så nu är de dags att sluta köpa en massa sommarkläder. Dax för hösten! Haha, nääe inte riktigt än inte. Men titta kan man ju alltid göra och är de så att man hittar just de man vill ha så varför inte. ; - )

MysMys♥


Jag älskar dessa varelser! : - )
| |
#1 - - susanne:

Söta,gulliga fina djur...

Svetten rinner,bara bävar för att jobba i denna värmen,fixxar det aldrig...//Kram

#2 - - Annas inspiration:

Vilka sötisar ni har,

älskar våra kissar med :-)



hoppas du har en fin dag

Kraaam

#3 - - Amanda:

Åh nej...inte redan höstkläder! Ved deprimerande. :oP



Upp