Shopping!

Vi är snart på väg ner till staden. Vet ni va Jens sa innan? Han sa att han kände för att shoppa idag,att han va på riktigt shoppinghumör : ) Har ni hört, killar gillar visst oxå o shoppa ; )

Kvällen igår blev lyckad. Jättegod mat på La Gondola. Jag åt stekt biff med ruccola sallad, parmensan och potatisgratäng till. Jens tog pasta Carbonara. Smarrigt!
Jens överraskade mig med ett glas bubbel innan maten. Han är alltid full av överraskningar : )

LINDA! Ge Lilleman en stor kram och puss från husse & matte! Vi saknar honom. Så fort man ser en hund så längtar man så de gör ont. : ) 

Nehe nu är jag färdig, nu är de bara Jens jag väntar på..

                           Tjingeling!♥

Ps. Jag undrar om korvarna frusit inatt?  ; )
| |
#1 - - susanne:

Hahahaha,frusna korvar...

Shoppa på och mys...

Ha det så gott!!!Kram

Upp