De kan bli en riktig kärlekshistoria av de här ; - )

Vi har precis kommit fram efter en väldigt smidig biltur! Sitter nu på hotellrummet och gottar oss med en öl ; )
Jag vet inte hur vädret är hemma nu, hoppas ni har de lika fint som vi har de! 
                   
Vi är lite hungriga. Jag tog en smoothie när vi tankande på vägen. Men J dör snart av hunger.. Ja ni vet inte hur han blir om han inte får mat inom 10 min. Vi får gå nu som han får lite mat i magen! : - ) 
 
Jens kollar på MTv nu och han skickade in våra namn till "Älskar,älskar inte.."  Ett program som körs just nu.
 Såhär står de om våra namn " Jodå. Det kan bli en riktig kärlekshistoria av det här. Sluta tvivla på hennes kärlek, Jens. Du kan vara rätt säker på att hon älskar dig. " 
De stämmer ju så bra ; - ) Haha,rolig grej!

   Vi hörs senare! Nu ska  vi ut och gå i solen,jag ska ha på mig dom nya "glajjorna" ; )
| |
#1 - - susanne:

Nä du,Emma,lika fin himmel har vi då inte här...

Fast det har klarnat lite iaf...

Ha de mysigt!!!

Upp