Badbomber i jacuzzin!

Idag har vi storshoppat jag och Jens. På NK lush BADBOMBER till jacuzzin ; ) Vi har badat nu. Riktigt roligt. Så fort Jens rörde sig så flög jag runt i den där lilla grytan. : - )
I badet njöt vi av goda vitlöksoliver,brie ost, ölkorv. Smakade ljuvligt! Självklart hade vi rött vin till de! : )Maten kommer ifrån Saluhallen där vi fick trängas en stund,men va gör man inte för lite gott.
 De blev lite över av korvarna, så nu har Jens kommit på en bra ide (tror han..) han har hängt ut korvarna utanför fönstret : ) Vi har nämligen inget kylskåp. Lite konstigt..

Jens va ju som sagt dööhungrig innan. Så de blev MC Donalds. : ) Längesen vi åt där. Efter maten va de full fart på shoppandet! Jens hittade en tröja på Brothers. Jag hittade desto mer på H&M o alla andra affärer. Men fick bara för mig att köpa lite på Gina tricot. En ny "lilla svarta", och en korallröd tröja som jag kan ha till min "höga" kjol. Ska visa vid ett senare tillfälle.
På Cubus hittade jag en helt underbar scarf. En korallröd såklart! Kärlek vid första ögonkastet! : - )

Jag ska nu sminka mig och ta på mig den lilla svarta! Jag hoppas att ni har en mysig fredag kväll! Jens har bokat bord på "La gondola" klockan 21. : - )

                               Kramar från oss♥

| |
#1 - - Jonna:

#2 - - Jonna:

Låter som ni har det hur mysigt som helst :-) Ska snart gå och lägga mig. Hoppas ni får en bra dag imorgon. Kramar

Upp