Nyårsafton 31/12!



Det ser ut att bli ett gott slut på detta år! Ikväll ska de nya året rockas in
med singstar ; - )


God morgon!

Tänka sig att detta året 2009 är slut om några timmar. Mycket som hinns med på ett år. Detta året har de hänt så mycket så min hjärna är helt fullastad. Kanske därför jag är lite virrig?! : - )

Vi ska fira in de nya året med svämor,svärfar & Linn. De ska lagas tre rätters meny,
mysas,umgås & sjungas ; - ) Tack för lånet Emelie & Andreas!

Innan vi ses vid 18 är de lite som ska göras. Dukning, bada ihop med sexbomben & fixa sig!
Ser ut att bli en riktigt skön dag tillsammans med Nära & Kära. Me Like!

Jens kom precis hem. Han har varit nere & handlat de sista. Min Gallo har lovat en LYXfrukost..

KRAMAR till er alla & ett GOTT NYTT ÅR! ♥
Festligheter | |
#1 - - Anna:

God morgon sötis!



Sv: Ingen stress här inte- än iaf;). Ska lägga ut recepten nästa år. Ska bara komma ihåg hur jag gjorde först. Haha



Sen frukost för oss här med. Såå skönt!



Njut av dagen och kvällen och rocka loss rejält ikväll :).



Stor, stor kram och ett riktigt Gott Nytt År!



#2 - - Martina:

Gott nytt år själv gumman:D



LÅter som du haft mkt i år för dig hihi:)



Hoppas ni får en underbar dag

kram

#3 - - Cicci:

Det låter som att du har en härlig dag framför dig! Tycker absolut du ska läsa Elsas Mode om du gillar chiclit. Tyvärr mår jag sämre än vad jag gjorde igår. Så jag får se om det blir något nyårsfirande för min del. Inte kul och festa med andra när ögonen och näsan rinner och man har feber.



Gott NYTT ÅR på DIG GUMMAN!



Många kramaaar

#4 - - ♥ Anna Söderberg:

Gott nytt år!!

Låter som ni kommer få en mysig afton tillsammans!!



Kram

#5 - - Ann-Louise:

GOTT NYTT ÅR!!



Vilken mysig dag du har framför dig med sexbomb och allt!! Jag fick lyxfrukost idag då jag och maken har 22 årig förlovningsdag!



Ha en fin nyårsafton!

#6 - - Therese:

Ja jag skrev fel om Bugan :) hoppas ni får ett riktigt bra nyår! Vi ses här kram Therese

#7 - - Alexandra:

Tjena bruttan!



Helt otroligt att detta året snart är slut, tiden har verkligen bara rusat iväg.



Jag idag är det lite att fixa med :-) Dukningen är klar & potatisgratängen står i ugnen, efterätten är fixad så jag känner mig inte stressad, skönt!



Hoppas att du får en riktigt mysig & härlig kväll!

Och tack för att man få följa dig i din underbara blogg! :-)



GOTT NYTT ÅR!

Kramar i massor!

#8 - - mina:

Gott nytt år gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna dag som det är med mig.kram kram

#9 - - Susanne:

Hej Emsi!

Ja,jag jobbade dagen idag(extra)skulle jobbat till 16,men flexxade ut 14.Underbart!

Ikväll har jag alla barnen hemma,ska bli sååå mysigt.

Jag har ju kvällen imon,då får jag sova lite,för nu är jag trött.

Ta hand om dig gumman och Gott nytt år!!!!!//Kraam

#10 - - Tess:

Trevligt ni kommer få...singstar. Det är skoj. =)

Ha det fint de sista timmmarna av år 2009. =)

Gott Nytt År vännen

Kram

#11 - - mina:

Ja det är trist när någon inte kan se skilland på sitt eget & andras bilder...men skönt att man inte har lagt ut bilder på mina nära & kära...

De har tagit några bilder från min graviditet & jag har tagit bort alla de bilderna för alla ni underbara bloggare ska kunna komma in på min blogg utan problem...Trist med såna människor...

Hoppas att du får en skön nyårsafton.kram kram

Upp