Sista dagen i augusti

Idag har jag jobbat min första dag efter tre veckors semester. Känns bra!
Man kommer in i de väldigt fort igen. : - )

När jag kom hem var jag tvungen att ge mej ut och gå med Kalle. Både för att rensa huvudet & för att min ischias skulle lätta lite. Blev överraskad då vi kom hem igen. Jens var hemma då. De bästa som kunde hända! Vi fick en stund innan han åkte ner på brandövningen. Ibland behöver jag min J lite extra. Kändes så himla gott att få den stunden just då.
Får nog läsa en extra gång på väggen bakom mej. "Just idag är jag stark". ; - )

Kalle & jag har brottats på vardagsrumsgolvet en stund nu ; - ) Jag ville ju klippa honom. Men de ville inte han. Jag fick ta en massa godis till hjälp, och han gav efter till slut. Som hämnd fick jag en fis rakt i ansiktet (nästan). Kalle han kaaan! De vill jag lova : - )

Kan inte riktigt bestämma mej om vi ska äta mackor & fil ikväll eller om jag ska laga något. Hmm. Kan vara smarrigt med en stor kopp the och macka med skinka, avokade, tomat.. De får nog till och bli mackor! : - )
Laga ordentlig mat kan jag göra imorgon då jag är helledig.

Peppar peppar ta i trä! Jens känner sej bättre idag. Hoppas att alla baciller dog ut av hans hemmagjorda dryck igår ; - ) Haha!

Nu är de dags att städa av lite, gå en liten runda med Kalle igen och sen tända en MASSA ljus! Me Like!



Denna stövel blev min i lördags! Den är lite ljusare i färgen än vad som visas på bilden.
Emma stod de på dom! : - ) Stövlarna är köpta på Eurosko.

| |
#1 - - jessi:

Jättefina stövlar!



Vår katt gillar inte alls när jag klipper klorna, det är en kamp varje gång! hiii men någon fis har jag än inte fått!



kram

#2 - - Susanne:

Hahahaha,heja Kalle...Va ju bra att det kändes bra att vara tbax...Hoppas vi jobbar ihop ngt i veckan...Kram

#3 - - Annas inspiration:

Åh du är också ledig idag :-)



Stövlarna är jättesnygga!

Låter svårt att klippa en busig hund ;-)



ha en bra dag min vän!

kraaam

Upp