2 år sedan!

Vi har ett litet minne för två år sedan jag och Jens. De va nämligen så att vi hade bestämt oss för att ta på våra ringar, förlova oss alltså.
Vi hade beställt våra ringar på vigselbutiken.se  . Dom hade lovat oss leverans innan Valborgsmässoafton. Eller lovat och lovat, men dom hade sagt att dom skulle komma till posten här i Hylte på Valborg. O de är väl att lova?! ; - )
Jag var ju såklart lite nervös på valborgsmorgon och ringde dit så fort dom hade öppnat. Han som står för butiken sa då att dom inte hade levererat några ringar till oss. Utan vi fick vänta och se om dom fick de i sin post. Dom hade alltså inte ens fått hem våra ringar! Då greps jag av panik.
Ringde såklart till Jens och skrek i luren. Jens sa såklart att de skulle ordna sig. Jag fick inte mycket gjort på jobbet den dagen.
Efter middag ringde Jens och sa att gissa var jag har varit? Jag fattade ingenting! Han hade varit nere i Ängelholm och hämtat ringarna! Då brast de nästan för mej ; - )

Vi har många datum för våra ringar, som ni vet ; - )

                                        
                                                              Jens i Turkiet förra året!

                  Jag är oerhört stolt att få bära min underbara ring som symboliserar vår kärlek ; - )
                                           Jag älskar dig Jens Sentow (Arnold, Gallo) Nielsen♥

| |
#1 - - fruhelle:

grattis ni har något att fira idag

#2 - - Agnes:

Grattis. :)

Upp