Lördagsfeeling

Idag har jag haft lördagsfeeling i kroppen!! Jag & Kalle packade bilen och åkte in till stan. Hälsade på mamma på sjukhus och Kalle fick vara hos pappa hemma i huset. De va en mysig stund jag och mamma fick! : )
Nu är vi hemma igen. Grejat iordning lite i köket nu. En massa disk sen igår,orkade inte ta tag i de då. Så nu är de rent och snyggt! Snart tända lite värmeljus : )

J är iväg med sina brandkårskompisar. Dom tackar av deras förman, de jobb som J nu ska ta över. Jag skrattar för mig själv lite, meningen va att dom skulle ut och fiska nere i Helsingborg, men dom hann inte med båten! Eller dom kom försent.Typiskt! : ) Så nu har dom suttit och gottat sig på någon uteservering i Helsingör! Lyllos! : )

Ikväll blir de kanske o bara vara hemma... Men jag var hjärtligt välkommen upp till Jonna & Jesper. Går nog dit när dom kommit hem och dricker lite vin!

Inatt fick min kusin och hans sambo barn, dom fick en pojke! Så nu har min moster en av var sort! : )Roligt!!!

Ha en mysig lördag kväll.
| |
Upp