Brandlarm mitt i fredagsmys

Denna fredagen har känts konstig. Förstår inte riktigt varför. Jag har varit lite nere. Vet inte om de är för att jag håller på o bli sjuk..?! Har hela tiden sjukdomskänsla i kroppen. Kändes som jag hade feber idag på jobbet. Gaah! Jaja.. : )
J hyrde en film innan. Irene Huss - Guldkalven, bra film. Men jag sitter här och väntar på J nu, han är nämligen på brandlarm. Fick de för en stund sedan. Vi va precis i slutet av filmen, så nu har jag pausat och satt mig här en stund. Hoppas han kommer snart så vi kan fortsätta fredag kvällen ihop.
 
J har gjort fläskfile ikväll, den är i ugnen just nu. Blir sen kvällsmat idag, men de gör inget för vi har ätit en massa godis och chips till filmen! Vi vände på de idag,filmtittande först och sen kvällsmat!
Jag har inte gjort så mkt mer idag än att jobba, varit ute o gått o sen varit hemma o degat. Skönt faktiskt måste ju ha lite slappetid ibland.



J & Johan när vi va med husvagn i Malmö förra sommaren. Helt underbart!

| |
Upp