Nedräkningen har börjat!

Jag ska hämta J i stan idag. Han skulle åka med några av hans kurskompisar som bor i Göteborg. Dom skulle släppa av honom på eurostop. : ) Han skulle landa till ungefär vid 14-14.30. Tiden går fort dit.

Gått morgonprommisen nu. Kalle va överlycklig när jag till slut gick upp och klädde på mig. Har varit vaken typ åtta ggr inatt. Varit olika saker. Typ släppa ut katten,Kalle börjat skälla (då blir jag livrädd och måste ju gå upp och kolla) mm.. Så min nattsömn har inte varit så bra! De är bara till och ladda om batterierna och ta lite rosenrot! : )

Idag ska ge mej på att prova min Björn Axen tång,volymaster. Den fick jag av min svärmor Linda för sisådär 4 år sedan. Och jag har inte lärt mig hur man gör. Mycket bättre när någon annan gör de på mig! : )

Tack Jenny för tipset om IKEA klädslarna. Finns ett företag som tillverkar klädslar till IKEA soffor, men tyvärr hade dom inte me våran! : ( www.bemz.se



| |
Upp