Shopping & mys

Igår jobbade jag förmiddag,(som vanligt). Gick hem vid ett tiden. När jag kom hem va redan Jens hemma, och hans mamma och man hade kommit! Vi gjorde oss iordning och slängde oss sedan i bilen och drog iväg till Gekås. Där va nästan inget folk! Helt otroligt! Eller jag ska ju inte överdriva med o säga att där inte va något folk. Men inte så mycket som de va förra veckan iaf! : )
Jens mamma hade inte varit där på ett x antal år. Hon blev helt paff när hon såg hur stort de blivit! Vi fick handlat en massa till hemmet,som är ett måste. Typ,tvättmedel o dyl.. De är så bra att ha ett lager här hemma!
Ett par smala och "långa" kuddar hittade jag i typ "siden". Svarta,silvriga,och gråa va dom. Blev perfekt i soffan! : )

Jens slängde ihop chili corn carne när vi kom hem. Helt fantiskt gott,som vanligt! : ) Sen va vi trötta. Blev mys framför tvn.

Jag fick sovmorgon idag. Sov ända till 10.20. Hihi! Gick ut min vanliga runda med Kalle,och har ätit frukost,duschat och gjort mig iordning. Nu vilar våra gäster middag. Och jag sitter här och bloggar.. Ska nu göra de som man måste,betala räkningar!

Köpte den där boken igår, "En härlig bok". Åh,den känns redan som min bok. Jag rekommenderar den varmt!

"I all längtan bor en framtid. Vad längtar du efter?"
| |
#1 - - Susanne:

Hihi,jag läser...Har varit i ullared idag,fy 17 med folk!Ha det bäst,kramis!

Upp