Lite julklappar och thaimat

Idag åkte vi en sväng till stan. Jag fick handlat två roliga julklappar till mina kusiner! : ) Haha.
Vi åt på buffe på en thairesturang. Mycket gott. Men jag har försökt,men jag tycker verkligen inte om anka. De är så "konstigt" kött. Som väl va fanns där lite annat smått och gott!


Imorgon är de julskyltning. Vi träffade Emelie & Andreas nu när vi va nere och handlade, de blir nog till och träffas där nere i byn. Jag har bott i Hylte 5 år nu i februari! Vaa,kan ni fatta!?! Hoho.. Men i af tillbaka till ämnet. Jag har inte gått på en enda julskyltning här i Hylte,så imorgon blir den första! Vilket kan bli ganska så kul.. För imorgon öppnar en scrapbooking affär här nere i byn! Dit måste man gå för o kolla läget! : )

Ikväll blir de lyx,igen. Plankstek. A la Jens.

Åh,jag fick tag i mina favvis doftljus idag : )

"Gör idag något för DIG själv som DU blir glad av."

Puss&Kram
| |
Upp