Äntligen!

Äntligen är de torsdagen den 15/5. ÅÅhh, de va så lätt o gå upp i morse. Sista dagen innan 2 veckors semester. Heeeeeeeeelt uuundeeerbaaart! : ) Har fått gjort mkt idag på jobbet. Men nu ska jag släppa de. Jag ska inte tänka en enda tanke,eller prata om jobbet dessa två veckorna.

Fick ett ryck när jag kom hem, oljade in trappen. Jens hade börjat lite igår. Så nu e de gjort! En sak till o stryka på listan.

Ikväll ska jag ha skönhetssalong här hemma. Manikyr,pedikyr,ansiktsmask, ja rubbet. Ska sitta i fotbad oxå givetvis..
O packa. Inte ens börjat. Eller lagt fram lite grejer. Men inte så mkt. Städa ska jag göra imorgon förmiddag. Vill komma hem till ett rent hus. Finns inget bättre.

Imorgon lämnar vi lilla Hylte för o övernatta hos mammsen o pappsen. Sen vidare till sturup vid lördag middag.. Resten vet ni ju.. TURKIET!

Nu har vi semester Jens! Kan du fatta. De är vi verkligen värda! : )

Kramar

image82image81image80
| |
#1 - - Malin:

Åh vad jag längtar tillbaka när jag ser dessa bilder :) Duktigt gjort att uppdatera ;) hehe.
Njut nu ordentligt och ha det så gott ni bara kan! Kramar

Upp