Hektiskt!

De har varit hektiskt nu i en vecka. Skönt att de e över nu. Ledig två dagar. Varje dag förra veckan så längtade jag efter denna stunden som jag har just nu. Bara sitta i soffan o slappa med Kalle vid min sida. Så gott o ha jobbat färdigt helgen! : )
Igår efter jag slutat jobba så började vi på o snickra panel på altanen. De blev bra. Längtar efter o ha allt iordning. Känns som de e dags o göra de färdigt nu.. Men lite saker ska ju te. Måla allt, måla möblerna en gång till, hänga upp min ljuskrona i taket,köpa jalusi i svart bambu, hänga upp dom ännu oköpta krukorna. Har nämligen sett ett par på Olanders här nere i byn. Fanns svarta typ strutar.. Hm ;) Men dom ska jag ner o köpa idag. Får väl bli två eller tre st. O så någon blomma i. Vit blomma tror jag de blir. : )
Efter o ha varit väldigt däen ett tag så känns de som att jag e på tillbaka vägen, men bara igår hade jag en liten svacka igen. Har inte haft ngn energi på sista tiden! Vill ha den tebax ju. Känns som min hjärna håller på o sluta att fungera ibland..
Fått mina kort från extra film idag. Ska rama in ett på mig o Jens. Fixade de i svart/vitt. Blev bra. Har börjat sätta en massa kort i ramar i hallen. Ska ha en vägg med lite olika ramar och kort. Ramarna går såklart i svart vitt. Ni tror väl att jag har allt i svart/vitt, nästan. Men i vardagsrum,kök och sovrum har jag lite färg bland allt svart&vitt, cerise, lime och turkos..Så de så! : )
Snart kommer Jensemannen hem. Vi ska ner o handla. Vi får gäster i veckan. Jens mamma & fästman kommer på besök : )


Jag & Anna på Midsommar.



Fotograf: Anna Badh

| |
Upp