Shopping i lilla Hylte

Idag har jag och Jens varit ute på en shoppingtur här i lilla Hylte. Var uppe en sväng på klädhörnan, va sugen på o köpa en klänning eller tunika. Men dom hade inget roligt alls! Så imorgon på grillfesten får de bli något gammalt från gaderoben. Usch tycker inte om att använda kläder två ggr. Asså på fest med samma personer. Haha. Jag vet jag e galen. Fast dom sista ggr så har jag haft den lilla svarta,så där har jag inte lyckast med mitt tänkaden om bara 1 gång med samma personer. Som jag tänker... De får kanske bli midsommarklänningen?
Fick köpt mig ett läppstift. Cherry hette de, från maxfactor. Tycker om de. Lite rosa/korall toning på de. Jag e trött på alla läppglans. Dom försvinner ju direkt eller så kladdar dom bara onödigt mycke. Lite förändring kan inte skada!
Läppstift!


Åh, jag e verkligen på shoppinghumör. Men jag måste lugna ner mig lite! : )

Imorgon ska vi ut med svärmor och svärfar i båten. Åker vid 8.30. Kommer hem på eftermiddagen. Grillning hos Anna & Ronny imorgon kväll. Vårt lilla bihang Kalle följer med hela dan ; )

Kramisa

| |
Upp