Vikket väder!

ÅÅåh, vilket väder de va förra veckan. Torsdag fredag helt underbart. O inte bara tala om idag, 9 grader ute. Mm, längtar te våren...

Förra veckan blev Jensemannen sjuk på tisdag natt. Stackarn hade nästan 40 graders feber. De höll  i sig 3 dagar.  Som väl va så var jag ledig någon dag så jag kunde sköta om honom lite ;) Hade tagit komp på fredagen,skulle jobbat kvällen. Åh,så gott de va o va hemma istället! Lyxigt. Så jag jobbade bara lördag och söndag.

Idag har vi haft möte på jobbet. Gick bra. När jag kom hem sprang jag en runda. Hade hur mycket som helst me energi idag. Ska börja få igång min träning nu. Ska bli gamla Emma. Hon som älskade o träna, o tränade många gånger per vecka... :)

Ikväll är Jens iväg på utbildning, tror de va IVPA - i väntan på ambulans. Skulle få delegering på några saker tror jag! Han kan ju snart mer om mej om alla sjukdomar o hur man ska gå tillväga med allt. :)

Nehe nu e de kvällen. Trött... Skönt trött efter löpturen.  Känner mej duktig. Innan frukost gick jag  3 km o sen ner te samhället på möte o nu ikväll en löptur. Så ska en dag s ut! : )

Puss.
| |
Upp