Åh va jag saknar detta!

Nu sitter jag och bloggar,har ju inte bloggat på riktigt på många dagar nu! :(  Vår dator är kapput,så snart blir de till o köpa ny. Vi har lånat svärmor och svärfars lappis.Väldigt snällt! : )

Har hänt en del dom sista dagarna. Ja,vi hade ju Julfest här i lördags. Väldigt mysigt tycker jag.. Beställde pizza och njöt av en mysig kväll. Vi får göra om de snart igen, Nyår nästa! : )

Jag har börjat jobba igen, vilket känns väldigt bra. Men jag ska ju erkänna att jag känner i ryggen. Usch,de talar vi inte om nu. För IMORGON är de JUL! Åh, jag längtar.

Imorgon får man träffa alla sina släktingar,vilket ska bli jätteroligt! Blir inte så ofta numera då vi alla bor på alla möjliga ställen.  Jag ska jobba förmiddag imorgon, men jag har inte ont av de. Utan tycker de ska bli mysigt att fira Jul med de boende.

Nu ringer gästerna och vill att vi ska komma tidigare. Men vi är långt ifrån färdiga.. O jag ska göra fransk manikyr nu! Såå ,nu får vi skynda. Vilket inte kommer att gå så bra då J ska iväg och tomta om en stund!

Mina favvisar Jeppe & Jonna har skaffat blogg: )! jeppejonna.blogg.se 



Ha en UNDERBAR JUL!

GOD JUL

Kramar familjen Nielsen/Nilsson
| |
#1 - - Maria:

Jag hoppas att ni hade en god jul och att Nyår blir lika bra om inte bättre.

Puss

#2 - - Susanne:

Hade ni det bra?Hur blev det med förkylningen och ryggen?Kram

Upp