Om sex uger...Var e vi då..?

Om sex veckor är vi i Turklandet! Wow!!! Då ska de solas som aldrig förr, o drickas o ätas! Sååå nu e de inget gott förrän vi e på sturup. Haha, får se om jag lyckas med de. Näe,lite gott kan jag ju äta o så,men motionera mer. Minst tre ggr i veckan = löpning. Går lång runda varje dag. : )

 Maria & Lisa jag kom ihåg att jag fick ett par sådana här skor av er när jag fyllde 18! ; ) Jag envisades o ha på mej dom på 18-årskalaset & när vi gick ut på krogen. Efter de va dom totalförstörda. Fick tejpa ihop dom! : )


Nu ska jag gå ner o handla lite kvällsmat.

| |
#1 - - Malin:

Hej på er ;)
Tänk att nu har jag med hittat mig hit och spionera ;) hehe.
Ni kommer verkligen gilla Turkiet... åh all shopping :D men turkarna e dryga men det får man ta :) Var i Turkiet ska ni?
Ha det fint... Kram Malin B

#2 - - Mamma:

äntligen fick jag sett bilderna från din resa, och era fina hem. Roligt. Kram Mamma! :D

Upp